marți, 13 mai 2014

LISTA NEAGRA



Pentru celalalte persoane care detin bloguri:

- aveti grija la doamna Otilia Burcea din Constanta. Mi-a comandat o rochie, a finalizat comanda, iar din momentul in care i-am trimis-o nu a mai dat niciun semn. Bineinteles, coletul mi s-a intors dupa aproape trei saptamani si a trebuit sa platesc in total (taxele de expediere si cele de primire ale coletului) 27 de lei. Eu cred ca tine de bun simt sa comanzi si sa ridici si coletul, mai ales ca sunt in joc bani pe care uneori chiar se intampla sa nu ii avem. Sa nu mai mentionez de munca depusa in pregatirea hainelor si a coletului.

- alta doamna care a comandat de la mine este doamna Daniela Mariana Roman din Bucuresti. A mai comandat mai demult si a ridicat coletul. De data aceasta insa, mi-a comandat doua produse, comunicarea a fost excelenta, pana in momentul in care m-a anuntat ca nu mai are bani sa ridice coletul, acesta urmand sa mi se intoarca. Desigur, i-am spus sa imi trimita macar banii pe transport, dar nu mi-a mai raspuns. De astfel, tot dansa s-a suparat, intrebandu-ma cine ma cred sa o judec in felul acesta, cand ea chiar nu mai are bani nici pentru masa de Paste. Din nou, daca stia ca ramane fara bani, trebuia sa nu mai comande.

Repet, pentru ca tine de bun simt si de faptul ca ar trebui sa respectam munca celorlalti: daca nu sunteti sigure, va rog sa nu mai comandati, pentru ca ne costa aproximativ 25 de lei daca ni se intorc coletele si nu este deloc rentabil pentru mica noastra afacere. Eu nu am avut in general probleme, clientele mele sunt foarte serioasa, doar ca mai sunt si exceptii, din pacate. Asadar, aveti grija la aceste persoane, eventual cereti plata pe card inainte sa expediati coletele.

2 comentarii:

  1. Cu Daniela Roman cred ca toata blogsfera a avut probleme. Daca te-ai fi uitat ai fi vazut-o pe multe liste negre, inclusiv a mea. Si si de la mine a comandat de mai multe ori, cu toate astea pana la urma a dat cu bata in balta. Limbajul ei este de speriat, daca iti arat ce mailuri, ce injuraturi... te crucesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am uitat, intr-adevar, pentru ca a mai comandat candva de la mine si a ridicat pachetul. A doua oara insa nu l-a mai ridicat si a vorbit destul de urat in mail...nu a jignit, dar oricum, spunandu-mi ca traieste in lume dupa reguli calugaresti si ca ea nu minte, doar ca nu mai are bani sa ridice coletul si ca cine ma cred eu sa o judec...ma mir ca la tine a indraznit sa si injure, ca mie mi-a zis ca este de fapt calugarita si ca e foarte cinstita etc etc :)) intalnim tot felul de oameni, vorba ta, de ajungi sa te crucesti.

    RăspundețiȘtergere