joi, 13 septembrie 2012

Fara bani si fara produsele comandate

Eu nu am fost niciodata genul de om care sa vorbesca urat pe cineva care detine un alt blog sau sa dau vina pe oameni fara un motiv bine intemeiat. Dupa cum observati, nici macar lista neagra nu am pe blog. Dar de curand mi s-a intamplat ceva ce nu poate fi trecut cu vederea. Dupa cum spuneam, am cumparat o pereche de balerini si un tricou de la domnisoara http://shopaholika.blogspot.ro/ . Nu conteaza de ce suma. Mi s-a spus ca trebuie sa pun banii pe card, eram o clienta noua pe blogul ei. Am pus suma respectiva, ii trimit mail si mesaj pe telefon si imi raspunde ca a primit banii si ca imi va pune coletul la posta in ziua respectiva. Ei bine, au trecut trei saptamani de atunci si eu inca nu am primit nimic. I-am trimis mesaje atat pe telefon, cat si pe mail. Dupa vreo 10 mailuri, imi spune ca a pus balerinii in cauza si tricoul intr-un PLIC?! Apoi mi-a spus ca posta l-a ratacit si cand s-a intors la ea nu mai erau balerinii. Mi-a spus ca o sa imi puna doar tricoul si banii pe balerini pe card. De atunci a mai trecut o saptamana, nu am vazut tricoul, nici banii. Si poate ca pentru unii nu era o suma atat de mare, dar totusi sunt banii mei si nu vreau sa ii arunc in stanga si in dreapta. Nu stiu daca asa face cu toate clientele, dar i-am trimis doua mesaje in care i-am explicat clar situatia si i-am spus ca vreau banii pe ambele produse. Banii nu stiu daca o sa ii vad prea curand. Si eu am cliente care imi pun banii pe card, dar niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva. In plus, de fiecare data cand au fost banii pusi pe card, am trimis cat mai repede coletele ca persoanele care au comandat sa fie multumite si sa nu astepte foarte mult. Asadar, aveti grija cand cumparati de pe blogul ei, deoarece eu sunt foarte dezamagita. Si ma gandeam sa nu postez asta, pentru ca as putea sa ii stric reputatia, dar atata vreme cat sunt bani in joc si cineva promite ca imi voi primi produsele comandate si nu se intampla acest lucru, imi cer scuze, dar nu pot ramane indiferenta. Atata vreme cat eu sunt cinstita si nu imi bat joc de banii oamenilor, astept si eu acelasi lucru. Nu cred ca cer prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu